piątek, 3 lipca 2015

Drugie urodziny bloga Haukotella

Dziś listonosz przyniósł mi wyjątkowy list. Otworzyłam większą kopertę, w której znalazłam mniejszą, w ślicznym, miętowym kolorze. Delikatnie odkleiłam kopertę po czym zalało mnie morze brokatu, lśniących gwiazdek i różowych serduszek! W środku znajdował się list od Klaudii - założycielki przepięknego bloga Haukotella, a w nim podziękowania za wsparcie bloga z okazji jego drugich urodzin! Cóż za wspaniały gest! Moja droga, życzę Ci dalszego rozwoju i niebanalnych pomysłów!  Wszystkiego dobrego z okazji drugich urodzin!


5 komentarzy:

  1. O matko! Aż mi głupio, że ja tak nie obchodzę urodzin swojego bloga. Piękne! Nie znałam wcześniej, ale teraz na pewno zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu!! zawstydziłam się, tyle miłych słów. Bardzo Ci dziękuję jeszcze raz i cieszę się, że kartka Ci się podoba! Do zobaczenia jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń