poniedziałek, 13 lipca 2015

Ślubne DIY: Winietki na stół weselny

Rutko.pl

Początkowo winietek miało nie być w ogóle. Przy dziesięcioosobowych, okrągłych stołach i planie stołów, stwierdziliśmy, że winietki nie będą potrzebne, jednak moja mam była święcie przekonana, że jednak muszą być. 

Jest taki świetny film, Moonrise Kingdom Wes’a Anderson’a, zainspirowana nim wpadłam na pomysł łódeczek z papieru nadrukowanego mapami. Statki wpasowałyby się w motyw przewodni wesela (PODRÓŻE) a papier w mapy dopełniłby resztę dekoracji. 

Całą jedną niedzielę zajęło mojemu narzeczonemu składanie tych łódeczek, potem kompletowanie omasztowania z imionami drugie tyle. Byliśmy bardzo zadowoleni z finalnego produktu, sami zobaczcie J 

PS: goście brali je sobie do domu na pamiątkę, a to jest dla nas największy komplement!

5 komentarzy:

  1. onawielepiej !13 lipca 2015 15:36

    super pomysl!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie! Ja mam dwie lewe ręce do DIY i sama nie potrafię zrobić nawet łódeczek z papieru :PP

    OdpowiedzUsuń
  3. sama chętnie wziełabym taką łódeczkę. Ślicznie to wyglądało :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje!! Fajnie powspominac!

    OdpowiedzUsuń